پسکوف: روس هراسی دیوانه وار و نفرت از فدراسیون روسیه سرریز شده است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: روس هراسی هار و نفرت از فدراسیون روسیه سرریز شده است
پسکوف: روس هراسی هار و نفرت از فدراسیون روسیه سرریز شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2022
اشتراک
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه: روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه در حال سرریز است، اما این سند از نظر قانونی الزام آور نیست.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه، در خصوص قطعنامه تصویب شده توسط پارلمان اروپا مبنی بر به رسمیت شناختن روسیه به عنوان "دولت حامی تروریسم"، گفت که روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه در حال سرریز است، اما این سند از نظر قانونی الزام آور نیست.
وی افزود: "وضعیتی که چنین روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه سرریز می شود. اما این ماهیت قانونی الزام آور نیست. این گونه باید با آن برخورد کرد".
پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای غیرالزام آور روسیه را به دلیل عملیات نظامی در اوکراین به عنوان "دولت حامی تروریسم" به رسمیت می شناسد. در حال حاضر، اتحادیه اروپا هیچ چارچوب قانونی برای فهرست کردن کشورها به عنوان کشورهای حامی تروریسم ندارد. همزمان، اتحادیه اروپا از سال 2016 وضعیتی را معرفی کرده است که به افراد و سازمان‌ها اجازه می‌دهد به دلیل حمایت از تروریسم در فهرست تحریم‌های شخصی قرار گیرند. این لیست ها امروز شامل 13 فرد و 4 سازمان، از جمله سازمان های ممنوعه در روسیه است.
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرنازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала