رسانه ها: بریتانیا به عمد تاریخ تولد کودکان پناهنده را تغییر می دهد

© Photo / IRNAانگلیس مهاجران غیرقانونی را به آفریقا منتقل می‌کند
انگلیس مهاجران غیرقانونی را به آفریقا منتقل می‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2022
اشتراک
براساس تحقیقات رسانه ها، بریتانیا تاریخ تولد کودکان پناهنده را تغییر می دهد تا آنها را به مرکز نگهداری از بزرگسالان بفرستد
به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور بریتانیا تاریخ تولد پناهندگانی را که خردسال هستند و سعی دارند بدون همراهی بزرگسالان وارد کشور شوند را تغییر می دهد تا آنها را به عنوان بزرگسال طبقه بندی کرده و به مرکز مهاجرت مخصوص بزرگسالان بفرستد.
به گفته کارشناسان پایگاه خبری "آبسرو"، مقامات وزارت کشور بریتانیا سال تولد پناهندگان خردسال را به عمد "نادیده یا کاهش" می دهند و آنها را به مرکز مهاجرت در "منستون" می فرستند، جایی که آنها هفته ها در شرایط نامساعد و ناامن نگهداری می شوند.
براساس صحبتهای 16 نفر از افرادی که مرکز مهاجرت را ترک کرده اند، وزارت کشور بریتانیا تاریخ تولد را حتی برای افرادی که مدارکی دال بر اینکه کمتر از 18 سال داشته اند را تغییر داده است. یکی از آنها گفت که در مرکز واقع در منستون مورد حمله بزرگسالان قرار گرفت.
پیش از این، "براورمن" طبق گزارش‌هایی مبنی بر شلوغی یک مرکز مهاجرت در شهر منستونکه برای پذیرایی از 1600 مهاجر طراحی شده است، اما 4000 پناهنده را در خود جای داده است، مورد انتقاد قرار گرفته بود. تخلفات شدید بهداشتی در این مرکز و همچنین موارد "دیفتری" و "عفونت با استافیلوکوکوس اورئوس" که باعث بیماری های جدی می شود، ثبت شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала