زاخارووا ادعای گم شدن دومین موشک سقوط کرده در خاک لهستان را به سخره گرفت

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2022
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرام خود اظهارات ورشو درباره پیدا نشدن دومین موشک سقوط کرده که در خاک لهستان را به سخره گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، این دیپلمات روس یادآور شد که آندری دودا، رئیس جمهور لهستان قبلاً گفته بود که در ابتدا اطلاعاتی در مورد دو موشک وجود داشت که به خاک این کشور سقوط کرده اما پس از تحقیقات بقایای موشک دوم یافت نشد. با این وجود، رئیس دولت متقاعد شده است که موشک دوم صد در صد وجود داشته اما در خاک اوکراین سقوط کرده است.
Министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کولبا: شواهدی موجود است که موشک سقوط کرده در لهستان اوکراینی نیست
ماریا زاخارووا نوشت: ناتویی ها بعداً خواهند گفت که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پیدا نشده است. مثلاً خواهند گفت گزارش هایی را دیدند که او بود اما نمی توانند او را در اوکراین پیدا کنند: او صدرصد آنجا بود اما فقط در جایی افتاد".
دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، پیشتر گفته بود که کیف اطلاعاتی در اختیار دارد که تایید می کند موشکی که در روستایی در لهستان سقوط کرده، اوکراینی نبوده است. او تاکید کرد که اوکراین "بسیار علنی " در تحقیقات شرکت می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала