سربازان بازگشته از اسارت اوکراین سرود ملی روسیه را خواندند + ویدئو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationسربازان روسیه
سربازان روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2022
اشتراک
سربازان روس آزاد شده از اسارت اوکراین سرود ملی فدراسیون روسیه را به صورت دسته جمعی خواندند و ویدئوی مربوطه توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، نظامیان روسیه به خاطر بازگردانده شدن به وطن تشکر نموده و در مورد شرایط اسارت اوکراین صحبت کردند. یکی از جنگجویان از جمله گفت که سربازان روس مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در سرما نگهداری شده و مجبور شدند آهنگ های اوکراینی را یاد بگیرند. یک نظامی دیگر گفت که طرف اوکراینی به طور قاطعانه درخواست های کمک پزشکی را نادیده گرفته است. این مبارز گفت: "او تا رسیدن زمان مبادله تحمل کرد".
سومی، به نوبه خود، در مورد نگرانی ها در اینباره صحبت کرده که "این (بازگشت به میهن) اتفاق نیفتند."
در ویدئوی دیگری، یکی از سربازان گفت که شبه نظامیان آزوف (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) یکی از آشنایان او را کتک زدند، زیر ناخن های او سوزن زدند و بدون مسکن عمل کردند. به گفته یک سرباز دیگر، برخی از زندانیان توسط ارتش اوکراین مجبور به خزیدن با زانوهای گلوله خورده شدند.
وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که در نتیجه روند مذاکرات، 50 نظامی روسی از قلمرو تحت کنترل کی یف بازگردانده شدند. خاطرنشان می شود که آنها برای درمان و توانبخشی در موسسات پزشکی وزارت دفاع روسیه به مسکو رسانده می شوند.
پیش از این، 23 نوامبر، بیش از 30 پرسنل نظامی دیگر روسیه نیز از قلمرو تحت کنترل کی یف بازگردانده شدند.
از 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی منطقه دونباس و تضمین امنیت روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала