Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

اروپا دیگر نمی خواهد به اوکراین کمک کند

اروپا دیگر نمی خواهد به اوکراین کمک کند
اروپا دیگر نمی خواهد به اوکراین کمک کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2022
اشتراک
مقاله نویس نشریه "میسل پولسکا" اعلام کرد اروپا تمایل خود را برای کمک به اوکراین از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، سیلویا گورلیتسکایا مفسر نشریه "میسل پولسکا" ی لهستان نظر خود را در زمینه کمک مالی به اوکراین به این شکل بیان کرد: " کشورهای اروپایی تمایل خود را برای کمک به رییس جمهور اوکراین ولادیمیر زلنسکی با توجه به استفاده نامعقول او از کمک های مالی از دست داده اند."
به گفته وی، کی یف همچنان کمک های مالی هنگفتی دریافت می کند که مبالغش بیش از آن چیزی است که نمایندگان آمریکا و اروپا یاد می کنند. گورلیتسکایا افزود:" همزمان با افزایش کمک ها نه فقط از طرف آتلانتیک ، بلکه در اتحادیه اروپا هم نگرانی ها بابت استفاده نامعقول از پولهایی که برای کی یف واریز شده افزایش می یابد.
مولف خاطر نشان کرد که اوکراین به طور کامل نمی تواند هزینه ماشین های جنگی را که آمریکا برایش ارسال کرده بپردازد و کشورهای غربی اغلب از دولت اوکراین می خواهند تا اطلاعاتی را در مورد این که این وجوه در چه جهاتی مصرف می شوند، ارائه دهد. در عین حال، به گفته گورلیتسکایا، زلنسکی و اطرافیانش از پول غرب برای اهداف خود استفاده می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала