گزارشگر برجسته تلویزیون ایران به تقطیع سخنانش واکنش نشان داد + ویدئو

© AFP 2023 / Kirill Kudryavtsevجام جهانی فوتبال در قطر
جام جهانی فوتبال در قطر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2022
اشتراک
جواد خیابانی، تقطیع سخنانش درباره عدم حمایت مردم از تیم ملی ایران و شکست این تیم را شیطنت عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از صحبت‌‌های جواد خیابانی، گزارشگر فوتبال، در برخی رسانه‌های ایران منتشر شده است که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و فردای انتشار این ویدئوی وایرال شده، او ویدئویی از خود منتشر کرد و در واکنش به آن توضیحاتی را عنوان کرد.
ویدئوی وایرال شده صحبت‌های خیابانی را این چنین بازنشر کرد که "تیمی که مردم پشت آن نباشند، دو هزار نمی‌ارزد؛ دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود."
خیابانی نیز با انتشار یک ویدئو، به تقطیلع سخنانش واکنش نشان داد و گفت: از من جملاتی پخش شده که خلاصه شده یک پاراگراف طولانی است. لطفا این وصله ها را به من نچسبانید. من دلم می خواهد کشور و تیم ملی فوتبالم سربلند باشد. مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد. لطفا این شیطنت رسانه ای را ادامه ندهید. اگر می‌خواهید راجع به جملات قضاوت کنید، کل پاراگراف صحبت من در تلوبیون و برنامه جام ۲۰۲۲ و سایت شبکه ورزش موجود است. من حدود نیم ساعت صحبت کردم. چرا فقط چند ثانیه اش را قضاوت می کنید؟ ملت ایران در کنار تیم ملی فوتبال کشورش باز هم نگاهی امیدوارانه به جام جهانی فوتبال دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала