واکنش زاخارووا به رفتار خارج از عرف نماینده اوکراین در سازمان ملل

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2022
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه به اقدامات سرگئی کیسلیتسا، نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل که با انجام یک حرکت ناشایست قصد توهین به مسکو را داشت، واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه، شورای امنیت به درخواست کی یف در مورد اوکراین جلسه ای برگزار کرد. به دنبال او، کیسلیتسا در توییتر خود اظهار نظر کرد که گوش دادن به صحبت های نماینده فدراسیون روسیه "یکی از وحشتناک ترین وظایف او" است. در همان زمان، این دیپلمات نوشت که مجموعه حملات امروز به اهداف اوکراینی "هیچ گزینه دیپلماتیک برای او باقی نمی گذارد." او این نوشته را با عکس خود همراه کرد که در آن با لباسی که تی شرتی با الفاظ فحاشی علیه رهبری فدراسیون روسیه پوشیده است، با دست خود حرکتی ناشایست انجام می دهد.
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2022
نماینده روسیه درباره حملات به زیرساخت های اوکراین توضیح داد
زاخارووا خاطرنشان کرد: "همه آنچه برای رژیم کی یف باقی مانده که مدت‌هاست تهمت، خشم، بداخلاقی، زوال عقل و رفتار اهریمنی ویژگی‌های مشخصه‌اش بوده است. آنها به عمق شرارت می‌روند و با افتخار انگشت وسط خود را بالا می‌برند که به نماد شرم‌آور آنها تبدیل شده است".
این اولین مورد از رفتار بی شرمانه کیسلیتسا نیست. در ماه اکتبر، نماینده دائم اوکراین در توییتر خود کامنتی را منتشر کرد که در آن منطق مسکو را "احمقانه" خواند و معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل را "یکی از نفرت انگیزترین افرادی که سازمان ملل دیده است" نامید. " کیسلیتسا بارها به خود اجازه حملات لفظی به واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه را داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала