کی‌روش: دشمنان ما آنهایی هستند که می‌خواهند تمرکزمان را به‌هم بزنند نه بازیکنان

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به کی‌روش برای ماندن تا سال 2019
پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به کی‌روش برای ماندن تا سال  2019 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
اشتراک
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز به انتقاد از افرادی پرداخت که طی روزهای اخیر درصدد تخریب تمرکز ملی‌پوشان بوده‌اند
به گزارش اسپوتنیک، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت:" از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم. هیچ‌وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم، اما نتوانیم افتخاری برای هواداران خودمان کسب کنیم".
وی افزود:" نتیجه‌ای که به دست آمد باعث می‌شود از این نتیجه بیاموزیم، انگلیس احتمالاً اکنون یکی از نامزدهای قهرمانی جام جهانی است. باید با رفتار و رویکرد مناسب روحی و ذهنی درون زمین باشیم و خودمان باشیم".
سرمربی تیم ملی ایران در ادامه اضافه کرد:" کسانی فکر می‌کنند دیدار مقابل تیم‌هایی چون انگلیس و پرتغال در جام جهانی مانند پلی‌استیشن است. برای افرادی که این کار را انجام دادند؛ تبریک می‌گویم و به نظرم آنها باید از خودشان خوشحال باشند".
کی روش در دفاع از بازیکنان خود گفت:" همانطور که گفتم، بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند. به کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم که کارشان را درست انجام دادند".
سرمربی تیم ملی ایران بیان کرد: "اطمینان دارم اکثر مردم ایران می‌دانند که این بازیکنان در طول سال‌های طولانی، باعث شادی و افتخار آنها شدند. می‌خواهم این نظریه را که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند، تخریب کنم و با آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را بر هم بزنند".
کی‌روش در پایان گفت: "نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم؛ بدون اینکه به یک رسانه داخلی تبریک نگویم. شما کارتان را به‌خوبی انجام دادید که ترکیب تیم ملی را صبح اول وقت و ساعت‌ها قبل از بازی منتشر کردید، این به ما کمک می‌کند که بدانیم یک نفر داخل تیم است که با شما صحبت می‌کند. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند اما شما چنین کاری کردید. شما یک قهرمان بزرگ هستید".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала