کارخانه خودروسازی "مسکوویچ" در پایتخت روسیه کار خود را از سر گرفت + ویدئو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر کارخانه خودروسازی "مسکوویچ" در پایتخت روسیه کار خود را از سر گرفت
کارخانه خودروسازی مسکوویچ در پایتخت روسیه کار خود را از سر گرفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
اشتراک
کارخانه خودروسازی "مسکوویچ" در مسکو کار خود را از سر گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، تولید انبوه خودرو کراس اوور شهری "مسکوویچ ـ 3" ("Moskvich 3") در این کارخانه آغاز شده است.
مونتاژ انبوه خودرو در کارخانه "مسکوویچ" با حضور دنیس مانتوروف، معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و تجارت روسیه و سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو و سرگئی کوگوگین، مدیر عامل کاماز افتتاح شد.
دنیس مانتوروف تصریح کرد: امسال نه تنها مونتاژ خودروی مسکوویچ 3 با استفاده از قطعات بزرگ راه اندازی شد، بلکه تولید خودروهای برقی نیز آغاز شده است.
مانتوروف گفت: "هدف برای آینده نزدیک ایجاد فرآیندهای مونتاژ با مشارکت تامین کنندگان بومی تا پایان سال 2023 است. گام بعدی ایجاد پلتفرم اونیورسال ملی برای یک وسیله نقلیه الکتریکی داخلی است که شروع تولید آن برای پایان سال 2025 برنامه ریزی شده است. بدین ترتیب کارخانه در مراحل جوشکاری و رنگ آمیزی در سطح بومی سازی کار خواهد کرد تا در سال 2027 به استقلال کامل در زمینه فناوری برسد.
در وزارت صنعت و تجارت روسیه همچنین خاطرنشان کرد که یک استراتژی توسعه شش ساله برای این شرکت به طور مشترک با شرکت کاماز تدوین شده که شریک"مسکوویچ" در زمینه فناوری خواهد بود.
سوبیانین به نوبه خود یادآور شد که این کارخانه کمتر از شش ماه پس از خروج رنو از شرکت راه اندازی شده است.
شهردار مسکو گفت: "بسیاری فکر می کردند که موجودیت صنعت خودرو سازی روسیه به همین جا خاتمه می یابد، اما این وضع در واقع انگیزه دیگری برای احیای تولید جدید شد. امروز مسکو مدل جدیدی را با نام تجاری قدیمی "مسکوویچ" عرضه می کند و این یک رویداد تاریخی است."
وی خاطرنشان کرد که تولید با مونتاژ قطعات بزرگ آغاز می شود، اما در چند سال آینده این کارخانه خودروهای الکتریکی را بر روی پلتفرم خود تولید خواهد کرد.
مسکوویچ، شرکت خودروسازی روسی است، که در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала