Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

زاخارووا از سیاهی روح برخی از سیاستمداران لهستانی سخن گفت

زاخارووا از سیاهی روح برخی از سیاستمداران لهستانی سخن گفت
زاخارووا از سیاهی روح برخی از سیاستمداران لهستانی سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت سیاستمداران لهستانی "به دلیل سیاهی روحشان" و همچنین با پول غرب دچار روسیه هراسی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، زاخارووا به خبرنگاران گفت: "چنین نفرت شدید و دوآتشه از کشور ما فراتر از روس هراسی معقولانه است. متأسفانه تعدادی از سیاستمداران لهستانی در دهه های گذشته دقیقاً همین کار را انجام داده اند - کسانی به خاطر سیاهی روح خود و کسی برای پول غرب. هیچکس این را پنهان نمی کند". او همچنین خاطرنشان کرد که حملات روس هراسانه مدت ها قبل از شروع عملیات ویژه نظامی آغاز شده است.
پیشتر از تصمیم لهستان، رئیس کنونی سازمان امنیت و همکاری اروپا مبنی بر مخالفت با شرکت سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در نشست شورای وزیران امور خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا شهر لودز در تاریخ 1-2 دسامبر اطلاع حاصل شد. الکساندر لوکاشویچ، نماینده دائم روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا ریاست هیئت روسیه در نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا را برعهده خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала