https://spnfa.ir/20221122/بیش-از-نیمی-از-شهروندان-آلمان-از-خرید-لباس-جدید-و-لوازم-الکترونیک-سر-باز-زدند-13444518.html
بیش از نیمی از شهروندان آلمان از خرید لباس جدید و لوازم الکترونیک سر باز زدند
بیش از نیمی از شهروندان آلمان از خرید لباس جدید و لوازم الکترونیک سر باز زدند
اسپوتنیک ایران
بیش از 50% شرکت کنندگان در تحقیقات یک شرکت مشاوره ای در آلمان اعلام کرده اند که از خرید البسه جدید و محصولات الکترونیکی سر باز زده اند. 22.11.2022, اسپوتنیک ایران
2022-11-22T23:36+0330
2022-11-22T23:36+0330
2022-11-22T23:36+0330
اقتصادی
آلمان
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/07e6/0b/16/13444756_0:94:3072:1822_1920x0_80_0_0_be1eb4c4709a96ef1dda7c0060de2c65.jpg
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Welt، حدود 56% از شهروندان آلمانی شرکت کرده در همه پرسی موسسه مشاوره ای EY اعلام کرده اند که از خرید البسه و لوازم الکترونیک جدید سر باز زده اند.تاکید می شود که اکثر بیش از هزار شرکت کننده در همه پرسی در حال حاضر مجبور می باشند که هزینه های خود برای خریدهای خود را محدود نمایند.همچنین از هر دو نفر، یک نفر اعلام کرده که در حال حاضر می تواند تنها ملزومات اولیه خود را خریداری نماید.میخائیل رنتس رئیس بخش لوازم مصرفی و خرده فروشی نمایندگی موسسه EY در آلمان اعلام کرد: "بدلیل تورم منابع مالی بشدت محدود تر شده اند و درآمدها در دسترس برای مصرف کنندگان کاهش یافته اند.به این دلیل مصرف کنندگان مجبور می باشند هزینه های خود برای بسیاری محصولات را صرفه جویی کنند".علاوه بر آن تقریبا نیمی از مصرف کنندگان در حال حاضر کمتر ماشین خود را بنزین می زد و از هر 4 نفر، بیش از یک نفر در هزینه های دارویی خود صرفه جویی می کند.بنا بر داده های این موسسه در ماه های آتی خانوارها در نظر دارند هزینه های خود را باز هم کاهش دهند.بدین ترتیب نیمی از مخاطبین همه پرسی می خواهند غذای آماده را کمتر سفارش داده و کمتر از خدمات شرکتهای پیک محصولات غذایی استفاده کنند. همچنین این همه پرسی نشان داده است که مصرف کنندگان در آلمان در نظر دارند در حوزه رفاه بیشتر صرفه جویی کنند.بعنوان مثال برای سفر های تفریحی، رستوران، بار، سینما و اشتراک باشگاه های ورزشی. در عین حال 96% مصرف کنندگان این انتظار را دارند که قیمت محصولات و خدمات در شش ماه آینده به رشد خود ادامه دهد، بویژه در حوزه هایی مثل سوخت، حامل های انرژی و مواد غذلیی.
آلمان
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/07e6/0b/16/13444756_341:0:3072:2048_1920x0_80_0_0_6c2e26e47c43a1be8660a693465603c7.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
اقتصادی, آلمان
بیش از نیمی از شهروندان آلمان از خرید لباس جدید و لوازم الکترونیک سر باز زدند
بیش از 50% شرکت کنندگان در تحقیقات یک شرکت مشاوره ای در آلمان اعلام کرده اند که از خرید البسه جدید و محصولات الکترونیکی سر باز زده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Welt، حدود 56% از شهروندان آلمانی شرکت کرده در همه پرسی موسسه مشاوره ای EY اعلام کرده اند که از خرید البسه و لوازم الکترونیک جدید سر باز زده اند.تاکید می شود که اکثر بیش از هزار شرکت کننده در همه پرسی در حال حاضر مجبور می باشند که هزینه های خود برای خریدهای خود را محدود نمایند.
همچنین از هر دو نفر، یک نفر اعلام کرده که در حال حاضر می تواند تنها ملزومات اولیه خود را خریداری نماید.میخائیل رنتس رئیس بخش لوازم مصرفی و خرده فروشی نمایندگی موسسه EY در آلمان اعلام کرد: "بدلیل تورم منابع مالی بشدت محدود تر شده اند و درآمدها در دسترس برای مصرف کنندگان کاهش یافته اند.
به این دلیل مصرف کنندگان مجبور می باشند هزینه های خود برای بسیاری محصولات را صرفه جویی کنند".علاوه بر آن تقریبا نیمی از مصرف کنندگان در حال حاضر کمتر ماشین خود را بنزین می زد و از هر 4 نفر، بیش از یک نفر در هزینه های دارویی خود صرفه جویی می کند.بنا بر داده های این موسسه در ماه های آتی خانوارها در نظر دارند هزینه های خود را باز هم کاهش دهند.
بدین ترتیب نیمی از مخاطبین همه پرسی می خواهند غذای آماده را کمتر سفارش داده و کمتر از خدمات شرکتهای پیک محصولات غذایی استفاده کنند. همچنین این همه پرسی نشان داده است که مصرف کنندگان در آلمان در نظر دارند در حوزه رفاه بیشتر صرفه جویی کنند.
بعنوان مثال برای سفر های تفریحی، رستوران، بار، سینما و اشتراک باشگاه های ورزشی. در عین حال 96% مصرف کنندگان این انتظار را دارند که قیمت محصولات و خدمات در شش ماه آینده به رشد خود ادامه دهد، بویژه در حوزه هایی مثل سوخت، حامل های انرژی و مواد غذلیی.