خودکشی دیپلمات لیبریایی در فرودگاه ترکیه

© AP Photo / Lefteris PitarakisИзображение Мустафы Кемаля Ататюрка, основателя современной Турции, между информационными табло в международном аэропорту имени Ататюрка в Стамбуле
Изображение Мустафы Кемаля Ататюрка, основателя современной Турции, между информационными табло в международном аэропорту имени Ататюрка в Стамбуле - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2022
اشتراک
ساموئل کوامه، دیپلمات لیبریایی در فرودگاه ترکیه خودکشی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ساموئل آبرکا، دیپلمات لیبریایی در فرودگاه ترکیه خودکشی کرد. رسانه های ترکیه می نویسند که وی پاسپورت دیپلماتیک داشته است. او قرار بود به خانه پرواز کند، با تاکسی به فرودگاه رسید و با پیاده شدن از ماشین، خود را از ارتفاع 20 متری جلوی چشمان همسر و فرزندانش پرتاب کرد.
ساموئل کوامه پس از پیاده شدن از تاکسی چند قدمی برداشت و از ارتفاع 20 متری از منطقه ای که در درب 2 قرار دارد به پایین سقوط کرد و در مقابل چشمان همسر و فرزندانش به زندگی خود پایان داد.
در حالی که تیم های پزشکی و پلیس در محل حاضر بودند، اولین مداخله در محل انجام شد. با وجود تمام مداخلات، کوامه جان خود را از دست داد. تیم های پلیس در مورد این حادثه تحقیق می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала