فرمانده سپاه خوزستان: قاتلان حادثه تروریستی ایذه به طور قطع دستگیر می‌شوند

© Photo / IRINAهفته بسیج
هفته بسیج - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2022
اشتراک
فرمانده سپاه خوزستان: قاتلان حادثه تروریستی ایذه به طور قطع دستگیر می‌شوند
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص حادثه تروریستی ایذه گفت: با دستگیرهای هدفمندی که در حال انجام است و اطلاعاتی که داده می‌شود مطمئن باشید قاتلان حادثه تروریستی ایذه به طور قطع دستگیر می‌شوند.
به گزارش اسپونتیک به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار پاسدار حسن شاهوار پور امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته بسیج یک رویداد بسیار مهمی است؛ رویدادی است که به عنوان یک الگوی نمونه در همه دنیا قابل تامین است.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مکتب بسیج، مکتب خدمت، است گفت: بسیج مکتب ایثارگری، مکتب خدمت بی‌‌­‌منت و خدمت‌رسانی به مردم است و همه کسانی که نیازمند خدمت‌رسانی بسیج هستند این خدمت انجام می‌شود.
شاهوار پور با اشاره به شعار هفته بسیج گفت: بسیج خدمتگزار ملت ایران است و خدمتگزاری در اولویت بسیجیان است در هفته بسیج هزار و935 برنامه در تمام رده‌های بسیج در سراسر استان پیش بینی شده است.شاهوار پور به دیگر برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد گفت: دیدار 340 هزار نفر از بسیجیان خوزستان به صورت ویدئو کنفراس با مقام معظم رهبری، برنامه بسیج مسجد محوری و جامعه اسلامی، نوآوری و جهاد علمی، مردم سالاری و ایران قوی و مستقل، بسیج مظهر جهاد و شهادت، ایمان و تقویت اسلامی و همچنین برنامه مقاومت و اقتدار ملی از جمله برنامه‌های روزهای هفته بسیج است که در این هفته اجرا می شوند.
در ادامه سردار شاهوار پور با اشاره به مظلومیت شهدای امنیت در اتفاقات اخیر گفت: در این ایام بسیجیان خیلی متفاوت‌ تر از زمان هشت سال دفاع مقدس مظلومانه به شهادت می‌رسند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала