- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره اعدام نظامیان اسیر روسی توسط سربازان اوکراین

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه درباره قتل عام نظامیان اسیر روسی توسط سربازان اوکراینی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه درباره قتل عام نظامیان اسیر روسی توسط سربازان اوکراینی بیانیه ای صادر کرد:
شواهد ویدیویی جدید منتشر شده از قتل عام سر اسرای جنگی غیرمسلح روسی توسط پرسنل نظامی اوکراینی بر ماهیت وحشیانه رژیم فعلی کی‌یف به رهبری زلنسکی و کسانی که از او محافظت و حمایت می کنند را تأیید می کند.
"قتل عمدی و روشمند بیش از ده نظامی بی حرکت روسی با شلیک گلوله مستقیم به سر توسط منحطان نیروهای مسلح اوکراین را نمی توان به عنوان یک "استثنای غم انگیز" در پس زمینه ادعای رعایت عمومی حقوق اسیران جنگی رژیم کی‌یف ارائه کرد. "
در عین حال، نظامیان اوکراینی که در این هفته تسلیم شدند، مطابق با تمام الزامات کنوانسیون ژنو در مورد رفتار با اسیران جنگی نگهداری می شوند.
"قتل وحشیانه اسیران جنگی روسی اولین و تنها جنایت جنگی نیست. این یک رویه رایج در نیروهای مسلح اوکراین است که فعالانه توسط رژیم کی‌یف حمایت می شود و حامیان غربی آن متوجه بی اعتنایی نشده اند."
اما زلنسکی و دژخیمانش باید در برابر دادگاه تاریخ، مردم روسیه و اوکراین در مقابل همه و برای هر زندانی شکنجه شده و کشته شده پاسخگو باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала