لحظه انهدام هواپیما و رادار اوکراینی توسط جنگنده Su-35S روسی + ویدئو

© Sputnik / Andrey Kataev /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده چندمنظوره سوخو - 57
جنگنده چندمنظوره سوخو - 57 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویر ویدئویی از پرواز جنگنده Su-35S نیروی هوافضای این کشور در جریان یک عملیات ویژه منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی از سورتی پرواز یک جنگنده Su-35S نیروهای هوافضای این کشور را که اهداف نیروهای مسلح اوکراین را مورد حمله قرار داد، به نمایش گذاشت.
جنگنده روسی، هواپیما و ایستگاه رادار هدایت موشک های سامانه پدافند هوایی اس-300 نیروهای اوکراینی را به موقع شناسایی و منهدم کرد.
"خلبان این جنگنده روسی گفت:" در حین گشت زنی در حریم هوایی، یک هدف هوایی را مشاهده کردم، آن را به عنوان هواپیمای دشمن شناسایی کردم. سپس آن را فیکس کرده و پس از کسب اجازه به سمت او شلیک کردم، در ادامه، به پرواز در یک خط مستقیم برای نور انداختن روی هدف ادامه دادم. هنگامی که موشک به هدف رسید، علامت ناپدید شد. بعد از آن برای بازرسی حریم هوایی بازگشتم، ولی علائم بیشتری ملاحظه نکردم".
Su-35S کارایی خود را در جریان عملیات نظامی ویژه در اوکراین به اثبات رسانده است. خدمه جنگنده بارها در نبردهای هوایی با خلبانان اوکراینی پیروز شدند و به طور موثر از موشک های ضد رادار Kh-31 برای حمله به تاسیسات دفاع هوایی دشمن استفاده کردند.
Su-35S یک جنگنده نسل جدید فوق "مانورپذیر" است که با استفاده از فناوری های جداگانه نسل پنجم ساخته شده است. این هواپیما مجهز به یک سیستم جدید مبتنی بر اطلاعات و سیستم کنترل دیجیتال، یک رادار جدید با آنتنی با برد بیشتر برای شناسایی اهداف هوایی و با افزایش تعداد اهداف "ردیابی و شلیک" به طور همزمان است.
این جنگنده مجهز به موتورهای جدید با نیروی رانش افزایش یافته است که سرعت آن را تا 2500 کیلومتر در ساعت می رساند و قادر است هشت تن بار جنگی را با خود حمل نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала