دادستان کل روسیه از قصد روسیه برای همکاری با ایران در مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی خبر داد

ایران
ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2022
اشتراک
دادستان کل روسیه از قصد روسیه برای همکاری با ایران در مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اینترفاکس در پایان دیدار ایگور کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه با ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور جمهوری اسلامی ایران در مسکو اعلام شده که ایران و روسیه مصمم به همکاری در زمینه مبارزه با تامین مالی تروریسم و از جمله از طریق رمز ارزها می باشند.
دادستان کل روسیه تاکید کرد که در قالب همکاری های دادستانی های دو کشور اقدامات مشترکی در حوزه مبارزه با جنایات صورت می پذیرد. "بحث قبل از هر چیز در خصوص چالش های جنایی نوینی همچون جنایات سایبریُ گردش غیر قانونی رمز ارزها و از جمله برای تامین مالی تروریسم، اقدامات مربوط به فساد مالی و پولشویی صورت می پذیرد".
در این دیدار خاطر نشان شد که در سال گذشته بین دادستان های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه اعلامیه همکاری در زمینه حفاظت از محیط زیست و استفاده از منابع طبیعی دریای خزر به امضا رسید.
کراسنوف اظهار کرد:"در کشور ما این دادستانی کل هست که فعالیت سرویس های انتظامی در حوزه مبارزه با این مسائل و سایرتجاوزات جنایی هماهنگ می نماید. علاوه بر آن دادستانی روسیه نظارت بر اجرای قوانین توسط تمامی ارگانهاُ سازمان ها و مقامات را بر عهده داشته و فعالانه نقش دفاع از قانون را اجرا می نماید".
وی تاکید کرد که "دادستانی روسیه برای همکاری سازنده و مرضی الطرفین با شرکا از سراسر دنیا آماده می باشد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала