مصاحبه ستاره پرتغالی منچستریونایتد علیه این باشگاه جنجالی شد +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAمصاحبه ستاره پرتغالی منچستریونایتد علیه این باشگاه جنجالی شد +عکس، ویدئو
مصاحبه ستاره پرتغالی منچستریونایتد علیه این باشگاه جنجالی شد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
اشتراک
مصاحبه شب گذشته رونالدو علیه باشگاه منچستریونایتد، بازتابی گسترده در دنیا داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو بر علیه باشگاه منچستریونایتد در شب گذشته و واکنش رسمی این باشگاه با بازتاب گسترده در فضای مجازی همراه شده است.
مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان در برنامه تلویزیونی روز گذشته در حالی منتشر شد که اوضاع باشگاه در هفته‌های اخیر رو به بهبود بود. او در گفت و گویش آشکارا اشاره کرده که منچستریونایتد به او خیانت کرده و رونالدو هیچ احترامی برای تن هاگ قائل نیست. اما انتقادهای تند این ستاره پرتغالی علیه باشگاه، سرمربی و برخی دیگر از افراد مرتبط با باشگاه، بسیاری را بهت زده کرد و تیتر سان شد.
اسکای اسپورتس نیز در گزارشی مدعی شد مدیران و بازیکنان منچستریونایتد هنوز متوجه نمی‌شوند که چرا کریستیانو رونالدو چنین حرف‌هایی را در رسانه‌ها مطرح کرده است. همه اعضای باشگاه به شدت ناامید شدند و نمی‌دانند رونالدو چرا این‌گونه به باشگاه، سرمربی و هم‌تیمی‌هایش بی‌احترامی کرده است.
عصر روز گذشته نیز باشگاه منچستریونایتد بیانیه‌ای رسمی در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو منتشر کرد که در این بیانیه آمده است: "باشگاه مصاحبه صورت گرفته توسط کریستیانو رونالدو را تحت بررسی قرار خواهد داد و پس از مشخص شدن کامل حقایق، اقدام به پاسخگویی خواهد کرد. تمرکز اصلی ما روی آماده شدن برای نیم فصل دوم و ادامه روند کنونی، اعتقاد و اعتماد بین بازیکنان، سرمربی، مدیران و تمامی کارکنان خواهد بود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала