اتحادیه اروپا 29 فرد و 3 سازمان ایرانی را تحریم کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
اشتراک
اتحادیه اروپا روز دوشنبه از لیست جدید تحریمها بر علیه افراد حقیقی و سازمانهای ایرانی رونمایی کرد
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری چک در شورای اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه تحریم‌ها علیه ایران را به دلیل "شرایط داخلی" این کشور گسترش داده است و 29 فرد و سه سازمان به فهرست‌ها تحریمها اضافه شده‌اند.
براساس اعلام این نمایندگی، این تصمیم پس از درج در روزنامه رسمی لازم الاجرا می شود و در عین حال لیست افراد و سازمانهای جدید نیز مشخص خواهد شد.
اتحادیه اروپا پیش از این تحریم هایی را علیه تهران به دلیل شرایط این کشور در زمان "اعتراضات گسترده" وضع کرده بود، گزارش شده بود که وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه لیست جدید تحریمی ها را منتشر خوااهند کرد.
همچنین ایران نیز تحریم‌های خود علیه اتحادیه اروپا را در واکنش به وضع تحریم این اتحادیه گسترش داد و هشت نهاد حقوقی را به فهرست سیاه خود اضافه کرد. افرادی که هدف تحریم های جدید ایران قرار گرفته اند عبارتند از اعضای پارلمان اروپا، مجلس ملی فرانسه، رئیس یک کمون فرانسوی، سردبیران روزنامه آلمانی بیلد و روسای سازمان های غیر دولتی مستقر در اتحادیه اروپا.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала