رسانه ها: توییتر با تعدادی از پیمانکاران خود قطع همکاری کرد

© AP Photo / Matt Rourke, Fileحذف حساب های کاربری غیرفعال از توییتر
حذف حساب های کاربری غیرفعال از توییتر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2022
اشتراک
ایلان ماسک پس از مالکیت توییتر اقدام به تعدیل نیرو گسترده ای در این شرکت به بهانه کاهش هزینه های جاری آن کرده است
به گزارش اسپوتنیک، پایگاه خبری Axios به نقل از منابعی می گوید که توییتر اخراج پیمانکاران، به ویژه آنهایی که در حال "تعدیل و کنترل محتوا" هستند را آغاز کرده است.
این پرتال در بیانیه ای گفت: "توئیتر تعداد نامحدودی از پیمانکاران را در زمینه های مختلف از جمله تعدیل محتوا کاهش داده است."
خاطرنشان می شود که این شرکت تعدادی از کارکنانی را که با پیمانکاران در ارتباط مستقیم بودند را نیز از کار برکنار کرده است. اکنون بسیاری از پیمانکاران بیم آن را دارند که به دلیلی عدم ثبت و گزارش ساعات کاری و همچنین عملیات های انجام شده پس از اخراج افراد مسئول آنها، نتوانند دستمزد خود را دریافت کنند.
به گفته این پرتال، توییتر در حال حاضر در تلاش است تا برخی از کارکنان اخراج شده را که مهارت های آنها برای عملکرد شرکت حیاتی است، بازگرداند.
Axios همچنین نتوانست واکنش و پاسخی را از توییتر دریافت کند زیرا به گفته این پرتال، این شرکت به طور کامل فعالیت بخش روابط عمومی خود را نیز متوقف کرده است.
در پایان ماه اکتبر، ایلان ماسک، کارآفرین، سرانجام قرارداد 44 میلیارد دلاری برای تصاحب توییتر را به امضا رساند. وی قول داد سیاست تحریریه این شبکه اجتماعی را که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد گسترده قرار گرفته بود، آزاد کرده و "شورای تعدیل محتوا" ایجاد کند، اما فعلا درباره سیاست تحریریه و بازگرداندن حساب های مسدود شده تصمیمات جهانی نگیرید. پیش از این گزارش شده بود که ماسک قصد دارد حدود 3.7 هزار شغل در این شرکت (نیمی از تعداد کل کارکنان) را به دلیل کاهش هزینه های شرکت، تعدیل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала