پیراهن سبز لاوروف و گوترش برای ضیافت شام سران آسه آن+ فیلم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2022
اشتراک
سرگئی لاوروف و دبیرکل سازمان ملل متحد رنگ سبز را برای پیراهن خود که در ضیافت شام رهبران کشورهای عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا بر تن دارند، برگزیدند.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه وآنتونیو گوترش دبیرکل سازمکان ملل متحد پیراهن های سنتی سبز رنگ که بصورت خاص برای شرکت در مراسم ضیافت شام نشست رهبران عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا بافته می شوند، را برگزیدند. این نشست در این روزها در کامبوج در حال برگزاری می باشند.
این تطابق در حاشیه تمدید احتمالی توفق در خصوص صادرات غلات که تاریخ اعتبار آن روز 19 نوامبر به پایان خواهد رسید، سمبلیک به نظر می رسد.

شایان ذکر است که شنبه شب در شهر پنومپنه کامبوج ضیافت شام سران آسه آن برگزار شد که مطابق سنت این اجلاس، میهمانان در این ضیافت پیراهن هایی که مخصوصا برای این نشست بافته می شوند را به تن می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала