- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مدودف: بازگشت روسیه به سرزمین های اجدادی خود ادامه خواهد داشت

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2022
اشتراک
مدودف - بازگشت روسیه به سرزمین های اجدادی خود ادامه خواهد داشت
به گزارش اسپوتنیک، امروز شنبه دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه بیان کرد که روسیه نظم جهانی عادلانه آینده را شکل می دهد، به تنهایی علیه غرب می جنگد، از شهروندان خود محافظت می کند و سرزمین های اجدادی خود را باز می گرداند.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "( من می خواهم) به شما یادآوری کنم که این روسیه است که از شهروندان خود محافظت می کند و کشور ما آنچیزی را که باز می گرداند سرزمین های اجدادی روسیه است و حالا زمین های دیرین روسیه را پس گرفته است و نه برعکس. و این بازگشت ادامه خواهد داشت."
همچنین نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه تاکید کرد که " امروز این روسیه است که نظم جهانی آینده را تشکیل می دهد و نه ایالات متحده با انگلیس یا کی یف تاریک" و این نظم جهانی براساس برابری جدید ساخته خواهد شد." علاوه بر این، مدودف ادامه داد: "روسیه به تنهایی در حال مبارزه با ناتو و جهان غرب است". نایب رئیس شورای امنیت خاطرنشان کرد: بنابراین، هرگونه تشابه با گذشته نادرست یا مشروط است، به جز یک مورد: ما به تنهایی می توانیم دشمن قدرتمند یا اتحادهای دشمن را نابود کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала