اروپایی ها از قول های فون در لاین به زلنسکی به خشم آمدند

© AFP 2023 / Tobias Schwarzرئیس جدید کمیسیون اروپا: نجات برجام سخت‌تر و سخت‌تر شده است
رئیس جدید کمیسیون اروپا: نجات برجام سخت‌تر و سخت‌تر شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2022
اشتراک
کاربران توئیترناراحتی خود را از قولهای کمیسیون اروپا به زلنسکی ابراز کردند.
اظهارات اورسلا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا در خصوص "نزدیکی اقتصاد اوکراین به اقتصاد اتحادیه اروپا در چشم انداز بلند مدت" موجی از خشم کاربران توئیتر را به همراه داشت.
رئیس کمیسیون اروپا در توئیتی اظهار کرد که ولادیمیر زلنسکی می تواند برهمبستگی این اتحادیه با کیف تا زمانی که نیاز باشد، حساب کند.
یکی از کاربران توئیتر در اظهار نظری در خصوص این بیانات گفت:"از سخن گفتن با وی به نمایندگی از من دست بردارید. من خجالت می کشم که عضو اتحادیه اروپا هستم".
فرد دیگری بیان کرد: "شهروندان اروپایی بی صبرانه منتظر امکان یخ بستن بدلیل اوکراین می باشند".
کاربر دیگری اذعان کرد: "من فکر می کنم که زمان برگزاری همه پرسی در هر یک از کشورها می باشد تا شما دریابید که آیا همه ما با شما هم نظر هستیم یا خیر. زمستان نزدیک می شود. در سال 2023 وضعیت هنوز بدتر هم خواهد شد".
فرد دیگری این سوال را مطرح کرد:"شما از چه حرف می زنید؟ کدام ملت شما را انتخاب کرده است؟کدام مردم به شما رای دادند تا پول ما را صرف شعله ور کردن آتش جنگ و قولهای اروپا کنید"؟
یک مخاطب دیگر مطرح کرد: "خنده دار است است. آیا اوکراین می تواند بعد از 30 یا 50 سال دیگر وارد اتحادیه اروپا شود؟ اقتصاد اوکراین، سرمایه گزاری در محیط زیست، نیروی کار علاقمند به کار، ثبات سیاسی؟ در این کشور آیا کوچکترین چیزی که بتواند امنیت را برای سرمایه گذاران تضمین کند وجود دارد"؟
یک مخاطب تاکید کرد: "اوکراین فاسد ترین کشور دنیا از لحاظ اقتصادی در روی زمین می باشد، تنها مافیای بروکسلی ارسلا فون در لاین از وی پیش تر می باشد".
شایان ذکر است که در ماه می اتحادیه اروپا خبر از بسته کمک بزرگ اقتصادی به اکراین به ارزش 9 میلیارد یورو را داد که از این میزان تنها 6 میلیارد آن مورد توافق قرار گرفت اما تا کنون تنها نیمی از این بسته به کیف پرداخت شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала