- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای اوکراینی شدت حملات خود را به نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا و نووایا کاخوفکا افزودند

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی اسمرچ طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی اسمرچ طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2022
اشتراک
نیروهای اوکراینی شدت حملات خود را به نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا و نووایا کاخوفکا افزودند
به گزارش اسپوتنیک ، روسلان آگایف، نماینده مدیریت نووایا کاخوفکا دراستان خرسون روز پنج شنبه بیان کرد که نیروهای اوکراینیبه شدت حملات موشکی خود به نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا و زیر ساخت های غیرنظامی نووایا کاخوفکا افزودند.
وی افزود:" حمله اصلی همیشه به نیروگاه برق آبی است. روزی نیست که به نیروگاه برق آبی حمله نشود. اما حملات به مناطق مسکونی و تولیدی افزایش یافته است. دیروز به آسایشگاهی شلیک شد و گلوله ها به مناطق مسکونی پرتاب شدند، ایستگاه های برق را هم می زنند، در تلاشند تا شبکه برق شهر را قطع کنند و بدین ترتیب زندگی مردم را مشکل سازند.
وی اظهار کرد که بسیاری از ساکنین به دلیل افزایش حملات نیروهای اوکراینی به شهر مایلند به سایر مناطق روسیه بروند.
در حال حاضر اوکراین به ورود نیروهای خود به منطقه خرسون و بمباران متناوب سایر مناطق مسکونی استان و سد نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا ادامه می دهد. در صورت خراب شدن سد، بخش قابل توجهی از منطقه را سیل خواهد برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала