رسانه ها: آمریکا دو بمب افکن هسته ای را به خاورمیانه فرستاد

© AP Photo / Mindaugas Kulbisرسانه ها: آمریکا دو بمب افکن هسته ای را به خاورمیانه فرستاد
رسانه ها: آمریکا دو بمب افکن هسته ای را به خاورمیانه فرستاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2022
اشتراک
پولیتیکو گزارش داد ایالات متحده دو بمب افکن را برای نمایش قدرت به خاورمیانه فرستاد.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو به نقل از منابع پنتاگون گزارش داد که ایالات متحده در بحبوحه برنامه های ادعایی ایران برای حمله به زیرساخت های انرژی عربستان سعودی، دو بمب افکن B-52 با قابلیت حمل اتمی را به خاورمیانه فرستاده است.
وال استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود که ریاض اطلاعاتی را در مورد "حمله قریب الوقوع" ایران به اهدافی در پادشاهی با ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. به نوبه خود، یکی از طرفین پولیتیکو گفت که تهران قصد دارد به عربستان سعودی حمله کند و اهداف زیرساخت انرژی پادشاهی می تواند هدف حمله قرار گیرد.
ما نباید تعجب کنیم که بخشی از دستگاه دولتی ایران وجود دارد که معتقد است اکنون زمان بسیار خوبی برای انجام حملات جدید در منطقه است. این تاکتیک این رژیم است. ما در حال رصد گزارش های تهدیدات هستیم آنها برای ما بسیار نگران هستند." یکی از منابع پولیتیکو گفت.
پیش از این وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرده بودند که اغتشاشات و اعتراضات در ایران به مرگ دختر جوان مهسا امینی کاملاً توسط سرویس‌های اطلاعاتی عربستان سعودی، آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراحی و اجرا شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала