ایجاد سه جزیره جام جهانی فوتبال در پایتخت ایران

© Photo / IRNAایجاد سه جزیره جام جهانی فوتبال در پایتخت ایران
ایجاد سه جزیره جام جهانی فوتبال در پایتخت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2022
اشتراک
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ایجاد سه جزیره بازی‌های جام جهانی فوتبال در پایتخت ایران خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رضا صیادی روز جمعه در حاشیه مراسم رونمایی از پویشی تحت عنوان " همه هوادار ایران" گفت: میدان های هفت تیر و امام خمینی دو نقطه اصلی در طرح جزیره بازی های فوتبال جام جهانی است و تلاش داریم پس از پایان هر بازی تیم ملی، اکران هایی مرتبط با نتیجه بازی تیم داشته باشیم.
وی افزود: همچنین از هفته آینده شهروندان پایتخت متفاوتی خواهند دید و پوستر، المان نوری و حجمی به میزان قابل توجهی در سطح پایتخت با موضوع جام جهانی نصب خواهد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴کاپ قهرمانی جام جهانی در میدان های اصلی پایتخت نصب خواهد شد.
وی از راه اندازی پویش هوادارن پایتخت نیز خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت شهروندان تهرانی از تیم ملی فوتبال راه اندازی شد.
همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اقدامات لازم جهت تماشای بازی های تیم ملی بصورت خانوادگی در برج میلاد و سایر اماکن تفریحی خبر داد.
محمد امین توکلی زاده گفت: مجموعه برج میلاد و همچنین مجموعه گردشگری عباس آباد از این ظرفیت برخوردار است و به منظور نشاط و شادابی شهروندان در ایام جام جهانی این برنامه اجرا خواهد شد.
وی افزود: همچنین از ظرفیت فرهنگسراها برای این اقدام استفاده خواهیم کرد و شهروندان در مناطق ۲۲ گانه می توانند بازی های تیم ملی را بصورت خانوادگی و دسته جمعی در این اماکن تماشا کنند.
معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی برنامه های مفصلی در ایام جام جهانی تدارک دیده و پایتخت در ایام برگزاری جام جهانی کاملا فوتبالی خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала