مهم ترین موضوعات در دیدار دبیر شورای امنیت روسیه با همتای ایرانی خود

© Sputnik / Sergey Guneevپاتروشف: هیچ پیش شرطی برای ورود نیروهای مسلح روسیه به افغانستان وجود ندارد
پاتروشف: هیچ پیش شرطی برای ورود نیروهای مسلح روسیه به افغانستان وجود ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2022
اشتراک
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در تهران رایزنی های امنیتی روسیه و ایران را با علی شمخانی همتای ایرانی خود انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، شورای امنیت فدراسیون روسیه اعلام کرد که رایزنی‌های روسیه و ایران درباره مسائل امنیتی با حضور نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه در تهران برگزار شد.
در پیام منتشره آمده است که در این رایزنی ها، موضوعات همکاری های دوجانبه در حوزه اجرای قانون از جمله تامین امنیت عمومی، مبارزه با تروریسم و ​​افراط گرایی و همچنین اقداماتی برای مقابله با مداخله سرویس های اطلاعاتی غربی در امور داخلی هر دو کشور به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین مقامات فدراسیون روسیه و ایران "درباره تعدادی از مسائل بین المللی از جمله وضعیت اوکراین و خاورمیانه" تبادل نظر کردند.
دبیر شورای امنیت روسیه در باره اتهام حملات سایبری: همه سرورهای اینترنت در آمریکا قرار دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2022
دیدارهای مهم امروز پاتروشف در ایران
علاوه بر این پاتروشف به موضوع تبادل تجربه در توسعه اقتصاد ایران در شرایط تحریم پرداخت.
شورای امنیت فدراسیون روسیه اطلاع داد که موضوع تبادل تجربه در توسعه اقتصاد تحت تحریم در رایزنی های روسیه و ایران مورد بررسی قرار گرفت.
در اطلاعیه منتشره اضافه می شود: بر اهمیت افزایش تبادل تجارب برای بالا بردن توان اقتصادی روسیه و ایران و ایجاد روابط تجاری خارجی در شرایط فشار تحریم ها تاکید شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала