علی اف: باکو هراسی از اقدامات ایران ندارد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر علی اف: باکو هراسی از این اقدامات ندارد
علی اف: باکو هراسی از این اقدامات ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2022
اشتراک
رئیس جمهور آذربایجان: همه این را می دانند و کسانی که در مرز ما برای حمایت از ارمنستان رزمایش نظامی برگزار می کنند نیز باید این را بدانند. هیچ کس نمی تواند ما را بترساند.
به گزارش اسپوتنیک، علی اف، رئیس جمهور آذربایجان با با بیان اینکه ما اینجا قدرت اصلی را داریم. ارتش ما قهرمانی، حرفه ای و فداکاری نشان داده است، در لفاظی علیه ایران گفت: اگر لازم باشد دوباره نشان می دهیم، به خواسته خود می رسیم، همه این را می دانند و کسانی که در مرز ما برای حمایت از ارمنستان رزمایش نظامی برگزار می کنند نیز باید این را بدانند. هیچ کس نمی تواند ما را بترساند. اگر ارمنستان بخواهد یک سیاست همسایگی خوب انجام دهد، ابتدا باید تمام مفاد بیانیه 10 نوامبر 2020 را رعایت کند.
این اظهارات از سوی علی اف در حالی دنبال می شود که ایران بنابر سیاستهای خود طی سالهای گذشته اقدام به برگزاری مانورهایی در مناطق مرزی در شمال، غرب و جنوب کرده است.
همچنین مقامات ایران بارها به طرف های مختلف در منطقه قفقاز اعلام کرده و هشدار داده اند که اجازه تغییرات مرزی را به کسی نخواهند داد.
وی ادامه داد: ارمنستان نباید منتظر معجزه باشد که یکی بیاید و به جای او بجنگد. هیچ کس به جای آنها نمی آید و نمی جنگد، اما حتی اگر کسی بیاید و بجنگد، با ارتش آذربایجان روبرو می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала