خطر استیضاح بدلیل اوکراین می تواند بایدن را تهدید کند

بایدن
بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از EuroWeekly News جو بایدن می تواند پست ریاست جمهوری را بواسطه استرداد اولیگارش اوکراینی از دست بدهد
روزنامه اسپانیایی EuroWeekly News گزارش می دهد که استرداد احتمالی نیکلای زلوچفسکی و ایگور کولومویسکی، دو اولیگارش اوکراینی ، به ایالات متحده امریکا به شدت شانس حزب جمهوری خواه را برای دستیابی به استیضاح جو بایدن رئیس جمهور افزایش می دهد.
در این مطلب اظهار شده است: "استرداد دو اولیگارش اوکراینی به ایالات متحده می تواند تبدیل به یک "بمب" در تحقیقات در حال ادامه "اف بی ار" در خصوص پرونده هانتر بایدن گشته و پدر وی را به استیضاح بکشاند". این رسانه خاطر نشان می کند این دو اولیگارش و سیاستمدار اوکراینی از طریق شرکت Burisma با فرزند رئیس جمهور آمریکا مرتبط می باشند، شرکتی که هانتر بایدن بین سالهای 2019- 29014 در آن فعال بوده است.
شایان ذکر است که هانتر بایدن به سو استفاده از روابط خانوادگی با معاون رئیس جمهور آن زمان ایالات متحده متهم می باشد.
بحث در خصوص شرکت برون مرزی هانتر بایدن بین سالهای 2019-2014 می باشد که از شرکت Burisma متعلق به زلوچفسکی دست کم سه و نیم میلیون دلار دریافت کرده است. این در حالیست که این گزینه مطرح می باشد که در واقع فرزند رئیس جمهور کنونی آمریکا ارقامی به مراتب بالاتری را از این شرکت دریافت کرده باشد.
این دو سرمایه دار اوکراینی همچنین با بانک "پریوات بانک" که امتیاز آن در سال 2016 و پس از برملا شدن حفره مالی به میزان پتج و نیم میلیارد دلار توسط دولت اخذ و ملی شد. هر دوی این اولیگارش ها اتهامات در خصوص اختلاس این ارقام را رد کردند، این در حالیست که در صورت پرونده خرید سهام توسط ایشان در آمریکا به روند قضایی برسد، احتمال استرداد ایشان به ایالات متحده وجود دارد.
در این مقاله اذعان شده است: "شهادت این افراد می تواند تبدیل به نقطه عطفی در تحقیقات تحقیقات مربوط به تخلفات مالیاتی بایدن پسر گردد". قضیه از این قرار است که از طریق "پریوات بانک" پرداخت های به هانتر بایدن از شرکت Burisma صورت می پذیرفته است و همچنین بحث در خصوص پرداخت های بی برگشت به وی نیز مطرح گردد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала