رسانه ها از اعتصاب سراسری پرستاران در انگلیس به‌ دلیل بحران اقتصادی خبر دادند

© AFP 2023 / Niklas Halle'nرسانه ها از اعتصاب سراسری پرستاران در انگلیس به‌ دلیل بحران اقتصادی خبر دادند
رسانه ها از اعتصاب سراسری پرستاران در انگلیس به‌ دلیل بحران اقتصادی خبر دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2022
اشتراک
رسانه ها: اتحادیه پرستاران انگلیس اعلام کرد نزدیک به ۳۰۰ هزار پرستار در اعتراض به کاهش حقوق و افزایش گرانی در این کشور، دست به اعتصاب سراسری می‌زنند.
اسپوتنیک – خبرگزاری فارس با اشاره به ادامه بحران اقتصادی انگلیس و چالش‌های ریشی سوناک، نخست‌وزیر جدید این کشور می نویسد؛ گفته می‌شود که پرستاران انگلیسی قصد اعتصاب سراسری دارند.
به گزارش این خبرگزاری، اتحادیه کالج سلطنتی پرستاری انگلیس بامداد یکشنبه اعلام کرد که نزدیک به ۳۰۰ هزار پرستار در اعتراض به کاهش حقوق و افزایش گرانی در این کشور، اعتصاب خواهند کرد و دست از کار می‌کشند.
همچنین خبرگزاری رویترز گزارش می دهد که اعتصاب پرستاران انگلیسی که با لغو عمل‌های جراحی متعاقب آن همراه خواهد بود، با اعتصاب کارگران بخش‌های مختلفی از صنایع این کشور از جمله خطوط آهن انگلیس در اعتراض به گرانی و کفاف ندادن حقوق همزمان شده است.
پت کولن، دبیرکل اتحادیه پرستاران انگلیس در بیانیه‌ای گفت: اعتصاب ما همانقدر که برای پرستاران است، برای بیماران نیز خواهد بود. ما از حمایت آنها بیماران برای اعتصاب خود بهره‌مند هستیم.
در بیانیه این اتحادیه آمده است که پرستاران انگلیسی یک دهه است که با کاهش‌های متعدد در دستمزد روبه‌رو بوده و این اولین اعتصاب سراسری اعضای کالج سلطنتی پرستاری انگلیس خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала