در غرب به شکل اختصاصی شرایط احتمالی صلح بین روسیه و اوکراین را مورد بحث قرار می دهند

روسیه و غرب
روسیه و غرب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه "وال استرین ژورنال" کشورهای غربی بشکل خصوصی شرایط احتمالی صلح بین روسیه واوکراین را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.
پیشتر "واشنگتن پست" به نقل از افرادی که در جریان مباحث وجود دارند خبر داده بود که دولت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده امریکا بصورت خصوصی از دولت اوکراین می خواهد که آمادگی خود را برای مذاکرات با روسیه نشان دهد.
در خبر "وال استریت ژورنال" آمده است : "در حالی که به گفته دیپلماتها پایتخت های غربی در حال بررسی شرایط احتمالی صلح بین مسکو و کیف می باشند، تقریبا تمامی رهبران و مقامات بلندرتبه از اظهار نظری که می تواند اکراین را درمحدودیت هایی قرار دهد، گریزان هستند". همچنین در اروپا از این نگران هرگونه اقداماتی هستند که می توانند بعنوان "تلاشهای دیپلماتیک مستقل در رابطه با روسیه" به حساب بیایند، برداشت گردند.
به گفته مقامات، بین دولتهای غربی می تواند یک شکاف در خصوص اوکراین پیش بیاید، این در حالیست که رهبران آنها بررسی مسائلی که می توانند زمینه ساز این شکاف ها باشند را به تعویق می اندازند. این دیپلماتها همچنین تاکید می کنند که واشنگتن و متحدان آن چشم انداز خاصی را برای پایان مناقشه در اکراین در آینده نزدیک و بر مبنای مذاکرات متصور نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала