پوتین: درگیری در اوکراین در واقع یک رویارویی قومیتی است

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین گفت روس ها اجازه تضعیف و نابودی روسیه را نخواهند داد و مانند اجداد خود از آن دفاع خواهند کرد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با مورخان و نمایندگان ادیان سنتی روسیه به عنوان بخشی از رویدادهای مربوط به روز وحدت ملی گفت:"روس ها هرگز اجازه نخواهند داد که کشورهای خارجی این کشور را تضعیف و ویران کنند، آنها از کشور خود مانند اجداد قهرمان خود دفاع خواهند کرد.
پوتین در جریان سخنرانی خود گفت که وقایع در اوکراین سخت و تلخ است زیرا در واقع رویارویی در درون یک ملت جریان دارد. رئیس جمهور خاطرنشان کرد که پس از تحولات سال 1917 نیز چه اتفاقی افتاد، زمانی که مردم به بازی گرفته شدند و قدرت های خارجی دست خود را بر روی تراژدی مردم گرم کردند.
رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: " آنها به دنبال منافع خود بودند، روسیه تاریخی را تضعیف و پاره پاره کردند. و امروز که دائماً به اوکراین سلاح می‌فرستند، مزدوران را به آنجا منتقل می‌کنند، آنها نسبت به شهروندانش کاملاً بی‌رحم هستند. آنها به هزینه خود اهداف ژئوپلیتیکی خود را که هیچ ارتباطی با منافع مردم اوکراین ندارد، ترویج می کنند. همچنین با هدف تضعیف، تجزیه و نابودی روسیه. این تلاش ها ادامه دارد. آنها زمینه ساز رویدادهایی هستند که در اوکراین در حال وقوع است. ما هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد. ما مانند اجداد قهرمان خود از وطن خود دفاع خواهیم کرد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала