پوتین: ایده بلعیدن خاک اوکراین توسط برخی از کشورها هنوز پابرجاست

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии подписания договоров о вхождении в Российскую Федерацию Донецкой и Луганской народных республик, Запорожской и Херсонской областей
Президент РФ Владимир Путин выступает на церемонии подписания договоров о вхождении в Российскую Федерацию Донецкой и Луганской народных республик, Запорожской и Херсонской областей - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت ایده بلعیدن خاک اوکراین و بازگرداندن سرزمین های جداشده از سوی برخی از کشورها هنوز از بین نرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود به مناسبت روز وحدت ملی گفت:" این ایده اما هنوز زنده است، و ایده جذب اوکراین از بین نرفته است. اما تقریباً هیچ کس این را نمی داند، این فقط در اسناد بایگانی است. همانطور که، مطمئنا، نه به طور قطع، حتی در حال حاضر در مورد آن صحبت می شود ، ایده بازگرداندن آن سرزمین هایی که از لهستان جدا شده اند."
رئیس جمهور روسیه افزود :" روسیه با وجود مشکلات در روابط، همواره با لهستان با احترام زیادی برخورد کرده و با آن رفتار می کند. ما در مورد ایده های ایجاد یک دولت بزرگ "از دریا به دریا" در بخشی از طرح سیاسی لهستان اطلاع داریم، قبل از جنگ جهانی دوم صحبت های زیادی در مورد این موضوع وجود داشت، این یک ایده ثابت بود، از دریای بالتیک به دریای سیاه. اکنون شاهد در آغوش گرفتن رهبران لهستان و اوکراین هستیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала