در آمریکا از خطر وقوع درگیری تمام عیار بین ناتو و روسیه سخن گفتند

© AP Photo / Darko Bandicسربازان آمریکایی
سربازان آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2022
اشتراک
اعزام پرسنل نظامی از ایالات متحده به اوکراین برای بازرسی تسلیحات ارسال شده توسط غرب می تواند به یک درگیری تمام عیار بین ناتو و روسیه تبدیل شود. جک باکبی در مقاله ای برای نشریه 19FortyFive در این باره می نویسد.
به گزارش اسپوتنیک، جک باکبی خاطرنشان می سازد علیرغم این واقعیت که ارتش ایالات متحده در اوکراین نمی جنگد، حضور سربازان یکی از کشورهای ناتو یک رویداد مهم در این درگیری خواهد بود. این تصمیم همچنین در صورت مجروح شدن یکی از سربازان آمریکایی معما ایجاد خواهد کرد.
پسکوف: ناتو عملا وارد درگیری اوکراین شد، اما این بر اهداف روسیه تأثیری ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: ناتو عملا وارد درگیری اوکراین شد، اما این بر اهداف روسیه تأثیری ندارد
در عین حال، مشخص نیست که اگر سربازان آمریکایی در نتیجه حمله روسیه جان خود را از دست بدهند چه اتفاقی خواهد افتاد - این را می توان به عنوان حمله به ناتو تلقی کرد که منجر به پاسخ این بلوک نظامی و درگیری تمام عیار با روسیه خواهد شد. در این صورت، ایالات متحده می‌تواند از قبل برنامه‌ای برای "چنین چرخشی در رویدادها" تهیه کند.
پیش از این، دانیل دیویس سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده، ، در مقاله ای برای 19FortyFive، از واشنگتن خواسته بود که دلیل تجمع نیروهای ناتو به رهبری ایالات متحده در شرق اروپا و استقرار نیروها در نزدیکی اوکراین را توضیح دهد. وی یادآور شد که جو بایدن، ارباب کاخ سفید گفت که ایالات متحده قصد اعزام نیروهای آمریکایی برای شرکت در درگیری روسیه و اوکراین را ندارد، اما ایالات متحده 100000 سرباز را در شرق اروپا مستقر کرده است .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала