آزادی بیش از ۹۰ درصد بازداشتی‌های حوادث اخیر در ایران

© Photo / IRNAآشوب ها در ایران
آشوب ها در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2022
اشتراک
معاون اول قوه قضاییه ایران اعلام کرد بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شده بودند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
به گزارش اسپوتنیک، حجت الاسلام محمد مصدق در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در اغتشاشات اخیر چند نفر دستگیر شدند ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: جلسات محاکمه کسانی که به صورت مسلح در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شدند، به صورت علنی منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
مصدق درباره حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: برای عملیات این حادثه دو نفر باهم آمده بودند که یک نفر وارد حرم شده بود و نفر دیگر جدا شده بود که شاید همه کاره نفر دوم بود که دستگیر شد. بعد از دستگیری نفر دوم با اطلاعاتی که داد، ۵ تا ۶ نفر در این مورد که مطلع بودند، دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد.
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اعتراضات اخیر در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه در باره اعتراضات اخیر در ایران
معاون اول قوه قضاییه با با بیان اینکه یکی از پرسش‌های مردم از ما این است که با مفسدان و اختلاسگران چه کرده‌ایم؟ گفت: بسیاری از مطالب را نمی توانیم بگوییم، گاهی اوقات فردی را دستگیر می کنیم و در همان روز نخست با یک مصاحبه فردی که مسئولیتی هم ندارد، حکم اعدام او در اذهان عمومی صادر می‌شود اما با بررسی پرونده میبینیم که هیچ مستنداتی وجود ندارد و فرض کنید پس از مدتی مجازات ۱۰ سال زندان برای این فرد صادر می‌شود و مردم با این حکم قانع نمی‌شوند بنابراین با انتشار خبر نادرست مردم دچار تشکیک می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала