قطر برای تماشاگران جام جهانی محدودیت‌های کرونایی را لغو کرد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный пресс-центр чемпионата мира по футболу 2022 в Дохе
Официальный пресс-центр чемпионата мира по футболу 2022 в Дохе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2022
اشتراک
پیشتر قطر یکی از شروط لازم برای ورود افراد و تماشاگران را ارائه تست منفی کووید19 اعلام کرده بود.
به گزارش اسپوتنیک، برگزارکنندگان جام جهانی 2022 قطر پیشتر در قالب بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که همه تماشاگران 6ساله و بالاتر باید نتیجه آزمایش PCR انجام‌شده در عرض 48 ساعت قبل از ورود به قطر آن‌ها منفی باشد، همچنین تماشاگران 18ساله و بالاتر نیز ملزم به دانلود اپلیکیشن تلفن ردیابی تماس دولتی به‌نام "احتراز" خواهند بود. در ادامه این بیانیه تأکید شده بود که هواداران باید در وسایل حمل‌ونقل عمومی در قطر از ماسک استفاده کنند.
حالا اما دولت قطر در تازه‌ترین اظهارات خود در آستانه برگزاری مسابقات فوتبال خبر از لغو تمامی محدودیت‌های کرونایی برای هوادارانی که قصد ورود به این کشور را دارند، داده است.
مطابق اعلام دولت قطر، از این پس هواداران جام جهانی فوتبال که قصد سفر به قطر را دارند، الزامی برای ارائه تست منفی کووید و همچنین ثبت‌نام در اپلیکیشن احتراز که به‌منظور جلوگیری از حضور افراد مبتلا به کرونا در مکان‌های عمومی بسته، مانند قطار، مترو یا مراکز تجاری تعبیه شده بود، ندارند.
علاوه بر آن نیز برای ورود به قطر نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون که یکی از شروط اعلامی این کشور برای تماشاگران و حامیان فوتبال بود، نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала