رسانه ها از وقوع انفجار در کی‌یف و خارکف گزارش می‌دهند

© AFP 2023 / Yasuyoshi Chiba کی یف
کی یف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2022
اشتراک
رسانه‌های محلی: انفجار در کیف شنیده می شود. چراغ ها در نقاط مختلف شهر خاموش است. حداقل پنج انفجار در منطقه ویشگورودسکی شنیده شد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها یمحلی اوکراین گزارش دادند که انفجار در کیف شنیده می شود. چراغ ها در نقاط مختلف شهر خاموش است. حداقل پنج انفجار در منطقه ویشگورودسکی شنیده شد.
به گزارش رسانه « Strana.ua»، حدود ده انفجار در کی‌یف و حومه آن به وقوع پیوست، برق و آب در حومه پایتخت اوکراین قطع شده است.
شهردار ویتالی کلیچکو در کانال تلگرامی خود نوشت: "در نتیجه حملات به زیرساخت های حیاتی، بخشی از برق پایتخت قطع شده است. در برخی مناطق آب وجود ندارد. همه خدمات کار می کنند."
به گزارش رسانه «UNIAN»، ستونی از دود در آسمان کی‌یف مشاهده می شود."صدای انفجارها در خارکف نیز گزارش می شود. برق در بخشی از شهر قطع شده است. اولگ سینگوبوف، رئیس اداره نظامی منطقه ای، حملات به شهر را مورد تایید قرار داد.
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2022
وزارت خارجه روسیه: اوکراین مرتکب جنایات جنگی شده است
ایگور ترخوف، شهردار خارکف، دو "حمله" به تأسیسات زیرساختی حیاتی را اعلام کرد. انفجارها در مناطق ریونه، ژیتومیر و خملنیتسکی گزارش شده است. صبح روز 31 اکتبر (دوشنبه)، هشدار حمله هوایی در سراسر اوکراین اعلام شد.
از 10 اکتبر، نیروهای مسلح روسیه حملاتی را با سلاح های دوربرد با دقت بالا به اهداف فرماندهی نظامی، ارتباطات و سیستم های انرژی اوکراین انجام داده اند.
به گفته ولادیمیر پوتین، این پاسخی است به حمله تروریستی به پل کریمه و سایر حملات به تأسیسات غیرنظامی در روسیه که توسط کی‌یف سازماندهی شده بود .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала