- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزارت دفاع جزئیات حمله پهپادی در سواستوپل را فاش کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع جزئیات حمله پهپادی در سواستوپل را فاش کرد
وزارت دفاع جزئیات حمله پهپادی در سواستوپل را فاش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه لاشه هواپیماهای بدون سرنشین دریایی مورد استفاده در حمله به کشتی ها در سواستوپل را جمع آوری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: متخصصان وزارت دفاع قطعات پهپادهای دریایی مورد استفاده برای حمله به کشتی‌های ناوگان دریای سیاه و کشتی‌های غیرنظامی را در آب‌های نزدیک شهر سواستوپل کشف کرده‌اند.
این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از دفع حمله تروریستی در 29 اکتبر به کشتی‌های درگیر در تامین امنیت کریدور غلات ... بقایای پهپادهای دریایی مورد استفاده رژیم کی‌ِیف تحت رهبری نمایندگان بریتانیا آشکار شد و به سطح آمد.
همانطور که گفته شد این پهپادهای دریایی از سواحل نزدیک اودسا پرتاب شده اند. متعاقباً آنها در امتداد منطقه امنیتی "راهروی سبز" حرکت کردند و سپس مسیر را در جهت پایگاه کشتی روسی در سواستوپل تغییر دادند.
وزارت دفاع روسیه، با اشاره به نظر کارشناسان، پیشنهاد داد که این دستگاه‌ها می‌توانست از روی یکی از کشتی‌های غیرنظامی "که توسط کی‌یف یا حامیان غربی آن برای صادرات محصولات کشاورزی اجاره شده بود" به آب انداخته شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала