پوتین در دیدار با شایگو آخرین وضعیت نیروهای مسلح روسیه را بررسی کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه
 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و سرگئی شایگو وزیر دفاع این کشور آخرین وضعیت نیروهای مسلح روسیه و همچنین طرحهای توسعه آن و آخرین شرایط بسیج نسبی را مورد بررسی قرار دادند
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در دیدار عصر جمعه خود با سرگئی شایگو وزیر دفاع این کشور دستور داد تا این وزارت خانه با در نظر گرفتن تجربه "عملیات ویژه"، تغییراتی را در ساختار و اجزای نیروهای مسلح روسیه انجام دهد.
پوتین گفت: " بر اساس تجربه انجام عملیات نظامی ویژه، تعدیل و تغییر در تمام اجزای نیروهای مسلح روسیه مورد نیاز است."
او اضافه کرد :" باید هر کاری شود تا دستورالعمل های بهبود توسعه نیروهای مسلح روسیه در مدت زمان کوتاهی انجام شود. تمام مسائل را در سطح کارشناسی مورد بحث قرار دهیم تا در مدت کوتاهی تمام تصمیمات لازم را آماده و اتخاذ کنیم."
رییس جمهور روسیه در این دیدار اضافه کرد:"طرح توسعه نیروهای مسلح به طور کامل در حال انجام است، اقدامات زیادی برای توسعه نیروهای موشکی استراتژیک انجام شده است".
همچنین شایگو در این دیدار در مورد پایان یافتن "بسیج نسبی" به رئیس جمهور روسیه گزارشی ارائه داد.
پوتین به نوبه خود از همه کسانی که در جریان بسیج نسبی به نیروهای مسلح پیوستند، تشکر کرد و گفت:" من می خواهم از همه کسانی که به نیروهای مسلح پیوستند تشکر کنم. می خواهم از آنها برای وفاداری به وظیفه، برای میهن پرستی، برای عزم راسخ آنها برای دفاع از کشور ما، روسیه ما، و در نتیجه خانه، خانواده و شهروندان ما تشکر کنم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала