نبنزیا: غربی ها می خواهند توجهات را از بحران فلسطین و اسرائیل منحرف کنند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: غربی ها می خواهند توجه را از بحران فلسطین و اسرائیل منحرف کنند
نبنزیا: غربی ها می خواهند توجه را از بحران فلسطین و اسرائیل منحرف کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
اشتراک
نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل: ایالات متحده و اتحادیه اروپا در تلاش هستند تا توجه جامعه بین‌المللی را از درگیری‌های منطقه‌ای حاد از جمله درگیری‌های فلسطین و اسرائیل منحرف کنند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ایالات متحده و اتحادیه اروپا در تلاش هستند تا توجه جامعه بین‌المللی را از درگیری‌های منطقه‌ای حاد از جمله درگیری‌های فلسطین و اسرائیل منحرف کنند.
به گفته وی، ایالات متحده و اتحادیه اروپا سهم جدی در شرایط دشوار در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل دارند.
نبنزیا گفت: "واشنگتن و بروکسل با اعلام لزوم اولویت‌بندی سایر بحران‌ها در تلاش هستند تا توجه جامعه جهانی را از درگیری‌های منطقه‌ای حاد، از جمله درگیری فلسطین و اسرائیل که برای خاورمیانه کلیدی است، منحرف کنند".
وی ادامه داد: "همکاری در میانجیگران بین المللی چهارجانبه خاورمیانه محدود شده است. توجه داشته باشید که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد. همکاران ما همیشه بهانه هایی خواهند داشت که چرا حاضر نیستند برای دستیابی به صلح بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها به طور جدی کار کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала