ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، رهبری توییتر را بر عهده گرفت

© AP Photo / Matt Rourkeایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
اشتراک
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و یکی از مالکان شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، رهبری توییتر را برعهده گرفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی CNBC، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر وند سهگال، مدیر مالی سابق، دفتر مرکزی این شرکت اینترنتی در سانفرانسیسکو را ترک کرده و ماسک رهبری این شبکه اجتماعی را بر عهده گرفت.
پیش از این اطلاع حاصل شده بود که برخی از بانک ها شروع به تأمین مالی ماسک برای خرید توییتر کرده اند. مشخص شده است که تا روز جمعه وجه لازم برای این معامله در اختیار کارآفرین آمریکایی قرار می گیرد.
 ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
خبر تبریک ترامپ به ایلان ماسک جعلی از آب در آمد
ماسک امروز از دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو بازدید کرد. او ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد با سینک آشپزخانه وارد دفتر می‌شود. همچنین معلوم شد که ماسک توضیحات پروفایل خود را در توییتر تغییر داده است، اکنون او "رئیس توییت ها" است.
پیشتر خاطرنشان شد که تکمیل معامله خرید توییتر امروز جمعه انجام خواهد شد و این کارآفرین قصد دارد توییتر را با قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کند.در این شرایط، قیمت سهام توییتر در معاملات نیویورک به 53.47 دلار افزایش یافت.
روز 25 اکتبر، بلومبرگ به نقل از منابع خود گزارش داده بود که ماسک قصد دارد معامله خرید توییتر را در روز جمعه، 28 اکتبر، ببندد.
همزمان، در 20 اکتبر، روزنامه واشنگتن پست از قصد ماسک برای اخراج 75 درصد از کارمندان توییتر در صورت خرید آن خبر داد. با این حال، خبرگزاری بلومبرگ بعدا متوجه شد که این کارآفرین قرار نیست این کار را انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала