آمریکا هیچ گزینه‌ ای را برای مقابله با فروش تسلیحات ایران رد نمی‌کند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه آمریکا گزینه‌های مقابله با فروش تسلیحات به ایران را رد نمی‌کند
وزارت خارجه آمریکا گزینه‌های مقابله با فروش تسلیحات به ایران را رد نمی‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
اشتراک
آمریکا اعلام کرد که از همه ابزارها استفاده خواهد کرد و هیچ گزینه ای را برای مقابله با عرضه تسلیحات توسط ایران به خارج از کشور رد نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، در یک کنفرانس مطبوعاتی معمولی روز جمعه، از ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه، پرسیده شد که ایالات متحده چگونه قصد دارد با انتقال تسلیحات ادعایی ایران به روسیه مقابله کند، که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، روز پنجشنبه در مورد آن صحبت کرد.
وی افزود: "ما ابزارهایی داریم که فراتر از تحریم ها و سایر اقدامات اقتصادی است، قرار است کاری را انجام دهیم که در نهایت به نفع ما باشد تا با جریان این فناوری ها از ایران به کشورها و سازمان های سراسر جهان مقابله کرده و از آن جلوگیری کنیم. البته قرار نیست از قبل اعلام و اطلاع رسانی کنیم. اما همانطور که قبلاً نشان دادیم، وقتی نوبت به مقابله با فعالیت‌های شرورانه ایران در همه جبهه‌ها می‌رسد - حمایتش از سازمان‌های تروریستی، حمایت‌اش از نیروهای نیابتی‌اش، برنامه موشک‌های بالستیک، برنامه هسته‌ای‌اش - ما از همه ابزارها استفاده خواهیم کرد. ما قرار نیست چیزی را بدون توجه رها کنیم. و در نهایت ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تهدید ناشی از این فعالیت مخرب انجام خواهیم داد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала