- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کی‌یف پرتابه ای مشابه موشک اسکندر برای ایجاد یک "بمب کثیف" آماده کرد

© Fotolia / Romolo Tavani منبع آگاه: رژیم کی‌یف پیشتر آماده‌سازی فنی برای تحریک با یک "بمب کثیف" را تکمیل کرده است.
 منبع آگاه: رژیم کی‌یف پیشتر آماده‌سازی فنی برای تحریک با یک بمب کثیف را تکمیل کرده است. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2022
اشتراک
منبع آگاه: رژیم کی‌یف پیشتر آماده‌سازی فنی برای تحریک با یک "بمب کثیف" را تکمیل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، منبع آگاه اعلام کرد: رژیم کی‌یف پیشتر آماده‌سازی فنی برای تحریک با یک "بمب کثیف" را تکمیل کرده است. متخصصان شرکت اوکراینی "یوژماش" یک موشک ساختگی تهیه کرده‌اند که قرار است با مواد رادیواکتیو پر شود و سپس احتمال آن می رود که بر فراز منطقه ممنوعه نیروگاه هسته ای چرنوبیل سقوط کند و از پرتاب یک موشک هسته ای توسط نیروهای مسلح روسیه خبر دهند.
وی افزود: متخصصان یوژماش پیشتر یک موشک ساختگی از مجموعه اسکندر ساخته اند که قسمت سر جنگی آن قرار است با مواد رادیواکتیو پر شود و سپس توسط نیروهای پدافند هوایی اوکراین بر فراز منطقه ممنوعه نیروگاه هسته ای چرنوبیل سقوط کند. به منظور اعلام پرتاب یک بمب هسته ای توسط روسیه.
وی تصریح کرد: مدل موشک اسکندر بر اساس پرتابه ای از سامانه موشکی "توچکا-او" ساخته شده است.
این منبع گفت: "پس از سرنگونی، مقامات کی‌یف قصد دارند قطعاتی از طرح و عناصر الکترونیکی موشک ادعایی اسکندر را به رسانه های غربی و اوکراینی نشان دهند. تا افکار عمومی غربی را در مورد گناه روسیه متقاعد کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала