واکنش کاربران به حادثه تروریستی شاهچراغ

© Photo / IRNAواکنش کاربران به حادثه تروریستی شاهچراغ
واکنش کاربران به حادثه تروریستی شاهچراغ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2022
اشتراک
رسانه: داعش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، در ساعت ۱۷:۴۵امروز چهارشنبه به وقت محلی ، ۳ فرد مسلح حین ورود به حرم شاهچراغ به سمت زائران شلیک کردند. در پی این حادثه تاکنون ۱۳ نفر جان باختند و بیش از ۲۲ نفر زخمی شده اند. یک زن و دو کودک نیز در بین قربانیان دیده می شود. به گفته شاهدان عینی، عامل این حادثه با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی کردند. یک منبع آگاه به خبرنگار فارس اعلام کرد: نام عامل این حادثه تروریستی حامد بدخشان است که ۲۳ سال سن دارد. برخی منابع از غیر ایرانی بودن عامل این حرکت تروریستی خبر می‌دهند.
بر اساس اطلاعات رسیده عامل این حرکت تروریستی در حین ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی کرده‌ است. او خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌ است.
کاربر @syedkomaill در توییتر نوشت: "فقط کسایی که نزدیک #شاهچراغ بودن صدای گلوله‌ها رو شنیدن- ولی بزودی صدای انفجار موشک‌های بالاستیک رو از عربستان و اسراییل همه جهان میشنوند."
کاربر @Alii_8001 در توییتر نوشت: "داعش رسما عملیات انتحاری #شاهچراغ رو برعهده گرفت اینو بزنید تو دهن اونایی که میگن کار خودشونه"
کاربر @vatankhahan12 در توییتر نوشت: "جمهوری اسلامی ایران این فرد "محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود " را مقصر و عامل اصلی جنایت #شاهچراغ میداند . #ایران_تسلیت."
کاربر @haj_haydar در توییتر نوشت: "خونِ مظلوم را بی‌جواب نخواهیم گذاشت #شاهچراغ."
کاربر @_ftm184 در توییتر نوشت: "برای ورود به هر مکان مذهبی در ایران،گیت های امنیتی ای وجود داره که زائرین رو کامل و دقیق میگردن و حتا ورود قیچی و ناخن گیرو... به داخل اون مکان ممنوعه.سوال پیش میاد چطور سه نفر اسلحه های به اون بزرگی رو وارد کردن؟!بادکنکه بادشو خالی کردن گذاشتن جیبشون؟؟!."
کاربر @jaberi_118 در توییتر نوشت: "٢٣٢ : کفش هایت را از سیدالشهداء تحویل بگیر... #شاهچراغ"
کاربر @mohshaltouki در توییتر نوشت: "متهم ردیف اول جنایت امروز در #شاهچراغ شیراز، بن‌سلمان و دولت سعودی است. تکرار سپتامبر ۲۰۱۸ در ایران، تکرار سپتامبر ۲۰۱۹ در عربستان را در پی خواهد داشت؛ معادله‌ای ساده که ولیعهد بلندپرواز اما احمق سعودی در کلاس یادگیری‌اش شاگرد آخر است."
کاربر @haadiis7 در توییتر نوشت: "روزای عادی تفتیش #شاهچراغ به حدیه که کوچک‌ترین چیز نمی‌شه داخل برد؛ آب دستت باشه باید یه ذره‌شو بخوری، مشکل گشا رو صدبار زیر و رو می‌کنن. گوشی رو چک می‌کنند. سوزن فندک اینا نمی‌شه داخل برد فقط درب 9 دی مامور تفتیش نداره که با اون همه دوربین بازم هیچ‌جوره نمی‌شه کلاشینکف برد تو".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала