نمایندگان کنگره نامه به بایدن را که در آن خواستار مذاکره با روسیه شده بودند را پس گرفتند

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiتوطئه های جدید امریکا برای نفوذ به ایران
توطئه های جدید امریکا برای نفوذ به ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2022
اشتراک
نمایندگان دموکرات کنگره نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را که در آن خواستار دیپلماسی با روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین شده بود، پس گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، پرامیلا جیپال، مبتکر این درخواست، گفت که نمایندگان دموکرات کنگره نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده را که خواستار دیپلماسی با روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین شده بود، پس گرفتند.
وی توضیح داد که پیام نمایندگان جناح لیبرال حزب حاکم چندین ماه پیش تنظیم و امضا شد، اما تنها روز دوشنبه بدون تاییدیه های اضافی لازم به اطلاع عموم رسانده شد و این تصور نادرست ایجاد شد که بخشی از دموکرات ها مخالف بزرگی در جهت کمک های گسترده به اوکراین هستند.
وی نوشت: هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. هر جنگی با دیپلماسی به پایان می رسد و این جنگ نیز پس از پیروزی اوکراین به این ترتیب پایان خواهد یافت. نامه ای که دیروز ارسال شد، ضمن تایید مجدد این اصل اساسی، با مخالفت جمهوری خواهان برای حمایت از دفاع عادلانه اوکراینی ها از حاکمیت ملی خود طنین انداز شد.
کاخ سفید اخیرا اعلام کرد که مذاکره با روسیه بر سر اوکراین را بدون مشارکت مقامات اوکراینی که اکنون چنین گفت وگویی را نابهنگام می دانند، منتفی می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала