شکایت‌های متعدد خانواده‌های آمریکایی از متا

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر شکایت‌های متعدد خانواده‌های آمریکایی از متا
شکایت‌های متعدد خانواده‌های آمریکایی از متا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2022
اشتراک
خانواده ها در ایالات مختلف آمریکا با شکایت از "متا"* گفته‌اند این شبکه اجتماعی باعث اعتیاد فرزندان آن‌ها شده و آن‌ها بعد از ابتلا به افسردگی و اضطراب، اقدام به خودکشی کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، متا* که شرکت مادر اینستاگرام* است در جولای سال جاری به این موضوع که می‌داند چه تاثیرات مخربی روی کاربران نوجوان و کودک دارد،‌ متهم شد.
خبرگزاری رویترز با انتشار خبری درباره خانواده دو دختر جوان که از بی اشتهایی رنج می‌برند، از شکایت این خانواده‌ها از متا* خبر داد و نوشت: این خانواده‌ها مدعی شدند که اینستاگرام* به مشکلات سلامت روان در کاربران نوجوان کمک کرده است. در شکایت حقوقی آن‌ها آمده: این شبکه اجتماعی باعث شده دختران به این پلتفرم معتاد شوند و سپس دچار افسردگی، اضطراب و بی اشتهایی شدند که در نتیجه اقدام به خودکشی و بستری شدن در بیمارستان شد.
این شبکه خبری در ادامه نوشته: در این دادخواست ادعا شده که متا* می‌دانست که برخی از افراد به اینستاگرام* معتاد شده‌اند.این شبکه اجتماعی نتوانسته از کاربران جوان خود در برابر پیام‌های جنسی محافظت کند و حتی سن آنها را نخواسته است. (شرط سنی برای حضور در اینستاگرام* 13 سال به بالا است و این دو دختر در 12 سالگی به عضویت این پلتفرم درآمده‌اند).
* فعالیت متا (شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام) در روسیه به عنوان شبکه افراطی شناخته شده و ممنوع است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала