کارلوس کیروش: سردردهای بزرگتری مثل بازی با انگلیس داریم

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر کیروش : ما از بازی با تیم روسیه چیزهای زیادی می آموزیم
کیروش : ما از بازی با تیم روسیه چیزهای زیادی می آموزیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2022
اشتراک
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران با خبرنگاران به صحبت پرداخت.
به کزارش اسپوتنیک، کارلوس کیروش در ابتدای این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که دوباره با شما دیدار میکنم. از حمایت‌های شما از تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر ممنون هستیم.
کیروش در‌ واکنش به حواشی چند روز اخیر‌ پیرامون‌ تیم‌ملی ایران افزود: سؤال اصلی این نیست که آیا ما به مسائلی که حواس ما را پرت می‌کند توجه می‌کنیم، بلکه مسئله اینست که چه کسانی به این حواشی توجه می‌کنند چون این صحبت‌ها برای ما معنایی ندارد.
وی‌ اضافه کرد: در وحله نخست لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین الان هم تیم بسیار بزرگی هستند. چیزی که بگویم و شما اطلاع نداشته باشید واقعاً وجود ندارد. خودتان هم می‌دانید انگلیس تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند و نام بسیار بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما افتخار است که مقابل آنها بازی می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران در مورد کمپین‌هایی که تلاش می‌کنند تا کامع حضور‌ ایران در جام جهانی شوند، گفت: همانطور که الان هم شنیدید همکار خبرنگار شما در مورد انگلیس پرسید. ما مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم. همانند بازی مقابل انگلیس، تمرکزمان روی این مسائل است. به تمام نقطه‌ نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی این مسئله است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала