سپاه: با تغییر در مرزهای منطقه قاطعانه برخورد می‌کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / دور جدید حملات سپاه ایران به اهدافی در اقیلم کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری
دور جدید حملات سپاه ایران به اهدافی در اقیلم کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2022
اشتراک
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه: رزمایش سپاه پیام‌هایی برای دوست و دشمن داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت مردم مرزنشین برای ما مهم است و منافع حیاتی و اقتصادی برای ما مهم بوده و جزو خط قرمز است، گفت: امروز عملا اخطار دادیم که حضور نیروهای مسلح در منطقه مرزنشین حاکی از این اهمیت می‌باشد.
پورجمشیدیان همچنین گفت: پیام این رزمایش نسبت به دوستان و کشورهای همسایه پیام دوستی و همکاری و صلح است و نسبت به دشمنان ما که در بخش‌هایی از کشورهای همسایه ما حضور دارند و می‌خواهند فتنه در کشورمان ایجاد کنند بدانند که در هر نقطه از این سرزمین که باشند با مشت محکم و گره کرده ما روبه‌رو خواهند شد از این‌رو باید تکلیف خود را مشخص کنند.
وی گفت: مردم کشورهای آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای ما نیستند بلکه همسایه ما هستند ولی آنچه تهدید است اتفاقاتی است که آنجا می افتد و حضور اسرائیل و ناتو در آنجاست که ما از کنار این‌موضوع نخواهیم گذشت.
وی خاطرنشان کرد: تغییر مرزها بسیار مهم است؛ کشور آذربایجان به دنبال آنچه بود به آن رسید و قره باغ آزاد شد و ما هم تبریک گفتیم اما امروز اگر بخواهد تجاوزی صورت گیرد و مرزهای ما تغییر کند و راه‌های چندین هزار ساله اتصال ایران به اروپا را خدشه دار کنند ما حساس هستیم و برخورد قاطعانه خواهیم کرد.
پورجمشیدیان با بیان اینکه تاریخ آذربایجان یک تاریخ مهم برای مردم است، خاطرنشان کرد: جوانان تاریخ را مطالعه کنند؛ زیرا تاریخ چند سال اخیر کشور بسیار مهم بوده و درس‌های بزرگی می‌دهد. تاریخ حکومت صفوی و نحوه شکل‌گیری، جنگ چالدران را مطالعه کنید و ببینید هزاران جوان جان خود را به خاطر سرزمین فدا کردند.
پورجمشیدیان ادامه داد: مطالعه تاریخ نشان خواهد داد که چه‌ کسانی دوست و چه‌ کسانی دشمن بودند و چه جنایت‌هایی برای مردم شریف انجام گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала