رسانه ها: اف بی آی اسناد محرمانه خانه ترامپ مربوط به ایران و چین را کشف و ضبط کرد

© Fotolia / Andrea IzzottiЛоготип ФБР на входе в их штаб-квартиру в Вашингтоне
Логотип ФБР на входе в их штаб-квартиру в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2022
اشتراک
واشنگتن پست می گوید اسناد محرمانه ای که توسط FBI در اقامتگاه ترامپ ضبط شده است مربوط به ایران و چین است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست روز جمعه به نقل از منابع خود گزارش داد که اسناد محرمانه ای که اف بی آی از اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ضبط کرده است، حاوی اطلاعاتی درباره ایران و چین است.
این نشریه به نقل از منابع ناشناس می نویسد که حداقل یک سند محرمانه مربوط به برنامه موشکی تهران و تعدادی دیگر مربوط به اطلاعات در مورد پکن است.
این روزنامه می نویسد: اگر به دست کسی بیفتند، می توانند روش های مخفی جمع آوری اطلاعات مورد استفاده آمریکا را فاش کنند. به گفته کارشناسان، افشای اطلاعات موجود در اسناد کشف شده توسط FBI به طور بالقوه می تواند تعدادی از مشکلات بالقوه را ایجاد کند - از افشای افسران اطلاعاتی آمریکایی و روش های جمع آوری اطلاعات تا تهدید بالقوه "تلافی جویانه" اقدامات پنهانی سایر کشورها برای واشنگتن.
اف‌بی‌آی در اوایل ماه اوت به اقامتگاه مار-آ-لارگو ترامپ در فلوریدا به عنوان بخشی از یک پرونده استفاده غیرقانونی، سرقت و تخریب مواد رسمی یورش برد. مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده بعداً گفت که او شخصاً مجوز تشکیل دادخواست برای حکم بازرسی را صادر کرده است. مقامات مجری قانون هزاران سند، از جمله سطوح مختلف رازداری، تا بالاترین حد، توقیف کردند. خود ترامپ ادعا می کند که در زمان ریاست جمهوری خود، تمام اسنادی را که از کاخ سفید به ملکی در فلوریدا برده بود را از حالت طبقه بندی خارج کرده و خاطرنشان کرد که رئیس دولت می تواند این کار را "فقط با فکر کردن" انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала