Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

اتحادیه اروپا اقداماتی را برای کاهش قیمت گاز ایجاد خواهد کرد

© SputnikВ ЕС разработают меры для снижения цен на газ
В ЕС разработают меры для снижения цен на газ
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2022
اشتراک
وزیران انرژی اتحادیه اروپا اقداماتی را برای کاهش قیمت گاز در عرض چند هفته انجام خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر دو کرو، نخست وزیر بلژیک گفت وزرای انرژی اتحادیه اروپا اقدامات مشخصی را برای کاهش قیمت گاز ظرف چند هفته انجام خواهند داد.
وی گفت: "هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. ما به وزرای انرژی دستور دادیم که به کار بر روی این موضوع ادامه دهند. آنها باید اقداماتی را انجام دهند که ما قبلاً انجام نداده ایم - اینها مداخلات در بازار گاز، تعیین سقف موقت گاز است. قیمت‌ها است".
به گفته وی، وزرا باید "طی چند هفته" این کار را انجام دهند.
نخست وزیر بلژیک افزود: "این اقدامات در نهایت باید به کاهش قیمت ها منجر شود."
در اولین روز اجلاس، رهبران اتحادیه اروپا در مورد پیشنهادهای کمیسیون اروپا برای اقدامات جدید برای مبارزه با بحران انرژی که روز سه شنبه ارائه شد، بحث کردند. سران کشورها از اتحادیه اروپا و شورای اتحادیه اروپا خواستند تا در مورد اجرای تعدادی از اقدامات جدید که ایده های آنها در پیشنهادات کمیسیون اروپا آمده است، به سرعت تصمیم گیری کنند.
دی کرو در مورد تصویب آنها توسط وزرا صحبت کرد و همچنین تصریح کرد که این اقدامات جدید می تواند طی دو تا سه هفته مورد توافق وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا قرار گیرد و پس از آن اجرای سریع آنها به دنبال داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала