- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه های انگلیسی: حکومت نظامی در مناطق روسیه با انفجار هسته ای بر فراز دریای سیاه ارتباط دارد

© Sputnik / Sergey Averinرسانه های انگلیسی: حکومت نظامی در مناطق روسیه با انفجار هسته ای بر فراز دریای سیاه ارتباط دارد
رسانه های انگلیسی: حکومت نظامی در مناطق روسیه با انفجار هسته ای بر فراز دریای سیاه ارتباط دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2022
اشتراک
رسانه های انگلیسی به طور فعال تصمیم ولادیمیر پوتین برای اعلام حکومت نظامی در چهار منطقه روسیه را پوشش می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های انگلیسی یا پوشش خبری گسترده خبر اعلام حکومت نظامی در 4 منطقه جدید الحاقی به روسیه اعلام نمودند که این اقدام با خطر "حمله هسته ای بر فراز دریای سیاه" ارتباط دارد. روسیه بارها گمانه زنی در مورد این موضوع را رد کرده است.
روزنامه تایمز در انگلیس می نویسد: روسیه در دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوروژیا حکومت نظامی اعلام کرده و هزاران نفر را با پیشروی نیروهای اوکراینی تخلیه می کند.
این اقدام به مقامات روسیه اجازه می دهد تا مرزها را ببندند، اموال را مصادره کنند و بسیج جزئیی را در ارتش روسیه تحمیل کنند. هنوز مشخص نیست چه اقداماتی در این چهار منطقه انجام خواهد شد.
شب گذشته، مسکو تخلیه شهرک‌ها در منطقه دریای سیاه خرسون در ساحل راست رودخانه دنیپر را به دلیل ترس از اینکه گلوله باران می‌تواند منجر به شکستن سدی در نزدیکی شود، تأیید کرد.
ماه گذشته کرملین الحاق چهار منطقه را اعلام کرد که بزرگترین تصرف زمین در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم است. سرزمین های ضمیمه شده با مساحت کل، 15 درصد از خاک اوکراین را تشکیل می دهند.
حمایت کره شمالی از همه پرسی الحاق مناطق جدید به روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2022
حمایت کره شمالی از همه پرسی الحاق مناطق جدید به روسیه
دیلی میل اعلام نمود: پوتین در بحبوحه ترس از جنگ همه جانبه و انفجار هسته ای بر فراز دریای سیاه، حکومت نظامی را در قلمرو ضمیمه شده اوکراین وضع کرد.
ولادیمیر پوتین در بحبوحه تلاش های جدید ارتش اوکراین برای بازپس گیری خرسون در اوکراین اشغالی حکومت نظامی اعلام کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала